یزدفردا :ورزش > چهره‌ها - سایت رسمی احسان حدادی نوشت:


احسان حدادی که پس از چند رقابت مهم از جمله مسابقه‌های قهرمانی جهان، چند شب پیش به تهران بازگشت، باز هم از وضعیت فدراسیون دوومیدانی انتقاد کرد.

احسان حدادی که در یک ماه اخیر مدال برنز تاریخی برای ایران به دست آورد و پس از آن در مسابقه‌های لیگ الماس و رقابتهای بین‌المللی ارگو شرکت کرده بود، دوشنبه وارد ایران شد. بدون اینکه استقبالی از سوی مسئولان از او صورت گیرد یا حتی فردی از فدراسیون دوومیدانی، کمیته ملی المپیک و یا وزارت ورزش و جوانان به استقبال او بروند. این مسئله حسابی حدادی را دلخور کرده که باعث شده گلایه‌هایی را بر روی وب سایت شخصی‌اش منتشر کند. متن این گلایه‌ها را بدون کم و کاست خواهید خواند.


« احسان حدادی - دارنده یگانه مدال جهانی تاریخ دوومیدانی دوشنبه 28 شهریور ساعت 2 بامداد در سکوت غریب فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشت. حقش نبود اخبار ساعت 14 خبر از ورود پهلوان دوومیدانی را با حضور مسئولین را می داد تا دونده ها هم به خودشان بیایند که ما هم جهانی شدیم و برای ما هم ارزش قائلند. کاش مسئولین فدراسیون دوومیدانی اندکی از آن وقتی را که صرف کنترل جراید برای تکذیب نارضایتی های ورزشکاران، مربیان و منتقدان می کنند را برای رسیدگی به امور جاری فدراسیون می کردند.

آفرین به روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی که گل کاشت! یعنی واقعا مدال جهانی ارزش یک استقبال خشک و خالی از سمت فدراسیون دوومیدانی را نداشت؟ وقتی مسئولین فدراسیون در خواب ناز بودند، پدر و مادر و دایی احسان حدادی به همراه عده‌ای از دوستان نزدیکش با دسته گل به استقبال او رفتند؛ باز هم گلی به گوشه جمال آنها. پاداش مدال جهانی اینگونه است، ورود به کشورت به مانند یک غریبه؟»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا